Lifehacks Included

B REVXDOA SATS Board Utendørs
Sendt inn av
TRY
Kunde
SATS
Bakgrunn: Høsten 2022 var det strømkrise. Rekordhøye priser på strøm preget hele samfunnet, og “prisen på en dusj” ble en tydelig måte å sette det i kontekst på. SATS sin kommunikasjonsstrategi er å vise bredden av hva man får inkludert som medlem. Så da det kom artikler som snakket om folk som stakk på treningssentre for å dusje gratis, så vi det som en mulighet til snu det til enda en fordel du har inkludert i SATS-medlemskapet ditt. Idé: Over natten laget vi en egen Dusj-kampanje, som snudde opp ned på måten å snakke om medlemskapet vårt på. Nå kunne du kjøpe dusj-medlemskap og få med trening på kjøpet. Utendørsboardene viste også også live time for time hva prisen for en dusj var akkurat da.

Bidragsytere

  • Caroline Riis
    Kreatør
  • Eirik Sørensen
    Kreatør
  • Hanan Jahr
    Konsulent
  • Inge Fosseie
    Shapegiver
  • Tommy Lybekk
    Motion designer
  • Thomas Fuglem
    Designer
  • Edmundo Navasca Cruz
    Utvikler
  • Cedric Jud
    Utvikler
  • Annette Werner
    Digital produsent
  • Klas Appelgren
    Motion designer
  • Andreas Paulsen
    Motion designer
  • Ida Hindrum
    Produksjonsleder
  • Cecilie Helsvig
    Rådgiver SoMe
  • Ingrid Linjordet
    Prosjektleder