Litago Ku-tur

6622 baf21 original
6623 febde original
6626 b535b original
6627 515ed original
6629 21c30 original
6632 a4574 original
6634 abd9f original
6639 2bc53 original
Sendt inn av
LOS&CO
Kunde
Tine
Medieplassering
Internett, App store, Android market
Litago har en demokratisk tradisjon for å la målgruppen bestemme hvilke smaker de skal lage så i sommer skrev vi under Litago-kartongen: Hvilken smak vi du ha? Målet var å gi målgruppen mulighet til å engasjere seg i merkevaren. For å finne ut hvilket av forslagene vi faktisk skulle lage ville vi utvikle en lek for de virkelig lidenskapelige fansene. Vanligvis har deres engasjementet vist seg på Facebook, på kampanjesider og gjennom apper, men nå ville vi skape en analog og lokal entusiasme i tillegg. Erfaringen tilsier at jo mer målgruppen engasjerer seg jo mer Litago drikker de og jo flere venner drar de med seg i engasjementet. Litago Ku-tur var en lek der små fysiske Litago-kuer med fem ulike smaker skulle gjemmes og finnes av fans over hele landet. Den kua som oppnådde flest poeng avgjorde Litagos nye smak! For å å øke engasjementet og gjøre det lettere å lete kunne man også laste ned Litagos egen Ku-lokkapplikasjon! Med denne kunne du raskt finne ut om det var noen kuer i nærheten av deg og få hjelp til å finne dem. Man kunne også bruke appen til å registrere funnet og laste opp nytt gjemmested.

Bidragsytere

  • Per Kristian Voss Halvorsen
    Tekstforfatter
  • Kim Gothard Taanevig
    Art Director
  • Ellen Fougner
    Konsulent
  • Jan Christian Fosseidbråten
    Annet (må beskrives)
  • Anette Tvenge
    Ansvarlig hos kunde
  • Jørgen Winsnes
    Webdesign
  • Rolf A. Jensen
    Webdesign
  • Aleksander Svaetichin
    Webutvikling
  • Good Morning
    Produksjonsbyrå
  • Johan Lindqvist
    Webutvikling
  • Eirik Fjellaksel
    Annet (må beskrives)
  • Dinahmoe
    Lyd
  • Martine A. Bougaran
    Annet (må beskrives)
  • Simon Pedersen
    Webutvikling
  • Fredrik Vallgren
    Webdesign