LITAGO VALG

14338 ef238 original
Sendt inn av
LOS&CO
Kunde
TINE
Medieplassering
18-8-2013
Tine og LITAGO ønsket at vi skulle aktivisere og engasjere målgruppen 18-25. LITAGO lover "et lekent friminutt i hverdagen" og siden valget var det som preget hverdagen i kampanjeperioden, valgte vi å la LITAGO leke med nettopp det. Navet i kampanjen var litago.no, godt støttet av Facebook, Twitter, Instagram, Vine, YouTube, Spotify og som første norske kommersielle aktør – Snapchat.

Bidragsytere

  • Jo Espen Johansen
    Art Director
  • Hans Christian Grønn
    Tekstforfatter
  • Simen Frogner
    Tekstforfatter
  • Vetle Gahr Støre
    Annet (må beskrives)
  • Andreas Skaranger
    Annet (må beskrives)
  • Ellen M Fougner
    Konsulent
  • Mats Andre Kristiansen
    Annet (må beskrives)
  • Krypton
    Produksjonsbyrå