LITE OG STORT

Sendt inn av
McCann/Drive/SDG
Kunde
Widerøe Flyveselskap AS
Medieplassering
Sosiale medier: Facebook og Instagram, digitalt:Storby, Amedia og Spotify, radio: P4+ og Radio Norge+, TV: TV2
Medalje
Gullblyanten 2014
Diplom, Håndverk
Kampanjen skulle ha to funksjoner, én rasjonell og én emosjonell. Rasjonelt: Å få fram alle de 44 stedene Widerøe flyr til i Norge. Mange tror Widerøe flyr til et lite antall steder og da bare helt i nord. Dermed blir Widerøe aldri vurdert av mange som kunne ha reist med dem. Emosjonelt: Å videreføre og forsterke profilen til merkevaren Widerøe, på konseptet "Hele Norge. Hele tiden". Idéen var å lage og utgi et musikalsk håndverk som i tekst, melodi og produksjon formidlet Widerøes personlighet, for så å la publikum bidra til musikkvideoen med egne bilder og film.

Bidragsytere

  • Torstein Drogseth
    Konsulent
  • Good Morning
    Produksjonsbyrå
  • Torstein Greni
    Art Director
  • Mindshare
    Annet (må beskrives)
  • Stein Simonsen
    Tekstforfatter
  • Merete Hildonen
    Prosjektleder
  • Emilie Christensen & Ingeborg Marie Mohn
    Annet (må beskrives)
  • No4, Torstein Lofthus & Tor Egil Kreken
    Annet (må beskrives)
  • Andreas Horntveth & Mike Hartung
    Annet (må beskrives)
  • Björn Engelmann
    Annet (må beskrives)
  • Fante Film
    Produksjonsbyrå
  • Widerøe
    Ansvarlig hos kunde
  • Ohlogy
    Annet (må beskrives)