LITE OG STORT

Sendt inn av
McCann/Drive/SDG
Kunde
Widerøe Flyveselskap AS
Medieplassering
Sosiale medier: Facebook og Instagram, digitalt:Storby, Amedia og Spotify, radio: P4+ og Radio Norge+, TV: TV2
Kampanjen skulle ha to funksjoner, én rasjonell og én emosjonell. Rasjonelt: Å få fram alle de 44 stedene Widerøe flyr til i Norge. Mange tror Widerøe flyr til et lite antall steder og da bare helt i nord. Dermed blir Widerøe aldri vurdert av mange som kunne ha reist med dem. Emosjonelt: Å videreføre og forsterke profilen til merkevaren Widerøe, på konseptet "Hele Norge. Hele tiden". Idéen var å lage og utgi en låt som uttrykte Widerøes personlighet, og å invitere publikum til å lage musikkvideoen til låten, med bilder og film fra hele landet. Låtens rolle var å ivareta den emosjonelle delen av oppgaven. Den ble promotert på betalte flater, samtidig som den fikk betydelig spilletid på redaksjonelle flater, først og fremst på radio, men også på festivaler og i ulike TV-opptredener.

Bidragsytere

  • Torstein Drogseth
    Konsulent
  • Good Morning
    Produksjonsbyrå
  • Torstein Greni
    Art Director
  • Mindshare
    Annet (må beskrives)
  • Stein Simonsen
    Tekstforfatter
  • Merete Hildonen
    Prosjektleder
  • Fante Film
    Produksjonsbyrå
  • Ohlogy
    Annet (må beskrives)
  • No4
    Annet (må beskrives)
  • Widerøe
    Ansvarlig hos kunde
  • Sagveien Resort
    Annet (må beskrives)
  • Emilie Christensen & Ingeborg Marie Mohn
    Annet (må beskrives)
  • Andreas Horntveth & Mike Hartung
    Annet (må beskrives)
  • Björn Engelmann
    Annet (må beskrives)