Liten skrift

Sendt inn av
Borg AS
Kunde
Norse Securities
Medieplassering
Adressert DM til husstander med inntekt mellom 2 og 10 millioner.
Norse Securities er et fondsmeglerhus som har som filosofi at de alltid skal være åpne og ærlige ovenfor sine kunder rundt all risiko forbundet med investering i fond. De opererer i en bransje som i de siste årene har fått et rufsete rykte, der det har vært useriøse aktører og mange negative avisoppslag. Og, de usikre økonomiske tidene gjør folk ekstra skeptiske til å investere i fond. Utfordringen var derfor å få mottagerne til å fysisk oppleve Norse sin filosofi. Videre var det viktig at målgruppen, menn med høy husstandsinntekt, skulle sitte igjen med et positivt inntrykk, samt vekke nysgjerrighet slik at de gikk på nettsiden for å lære mer. I tillegg ønsket vi at mottagerne skulle huske Norse Securities da DMen i ettertid ble fulgt opp med TM, og dermed gi en hyggelig start på salgssamtalen.

Bidragsytere

  • Tom Kr. Foosnæs
    Kreativ leder
  • Ann Kristin Eggen
    Prosjektleder
  • Jimmy Adams
    Grafisk Design
  • Kim M. Mohn
    Annet (må beskrives)
  • Tom Kr. Foosnæs
    Konsulent
  • Stig Rognstad
    Ansvarlig hos kunde
  • Andreas Martinussen
    Ansvarlig hos kunde
  • Marianne Lauritzen
    AD-assistent