Lokalt fremsnakk

Sendt inn av
Ko&Co
Kunde
PrivatMegleren
Medieplassering
Adshels, nasjonalt
Eiendomsmeglerbransjen kommer ofte med påstander som; vi er din lokale megler. Vi hadde lyst til å vise det, ikke bare si det. I samarbeid med PrivatMeglerens 70 kontorer, utviklet vi derfor en nasjonal kampanje med lokale tips fra hvert kontor. Målet med kampanjen var å fremsnakke lokale aktører og aktiviteter, for å vise at PrivatMegleren kjenner til og setter pris på kvalitetene ved boligområdet de enkelte kontorene representerer. Det har verdi både for den som skal selge og kjøpe bolig, da lokalmiljøet formes av alle tilbudene som finnes der. På denne måten kunne PrivatMegleren også gi noe tilbake til sine lokalmiljøer. I samarbeid med Clear Channel og JCDecaux identifiserte vi adresser til utendørsflater i en radius på 300 meter fra de enkelte kontorene. Deretter plasserte vi budskapene slik at det var kort vei til det lokale tipset vi kom med. Å utvikle og plassere en kombinasjon av nesten 100 ulike budskap fordelt på 250 flater, var en kompleks oppgave. Det tok mye tid, men når flere av de som ble omtalt i kampanjen tok bilde av boardsene og postet det i sine egne kanaler, var det verdt innsatsen. Det gjør godt å snakke godt om andre.

Bidragsytere

  • Alf Gunnar Nilsen
    Konsulent
  • Mats Bergesen
    Art Director
  • Iver Schrøder
    Art Director
  • Christian Bjørndalen
    Kreativ leder
  • Sebastian Tharaldsen
    Grafisk Design
  • Karen George
    Ansvarlig hos kunde
  • Nina Marie Hølke
    Annet (må beskrives)