Losfestivalen 2013

Sendt inn av
LOS&CO
Kunde
Los&Co
Los&Co bygget opp en egen visuell profil for Losfestivalen 2013. Her var det behov for et helhetlig konsept på diverse flater: Invitasjoner, skjermer i festivalteltet, festivalarmbånd, plakater, skilting på festivalområdet, festivalprogram, t-skjorter og tatoveringer med mer. Festivalkonseptet skulle være moderne, 'sailor-look', maritimt og samtidig ivareta Los&Co sin egen profil. Med et hav av feststemte kunder, engasjerte artister gikk Losfestivalen av stabelen 23. oktober - og var en braksuksess.

Bidragsytere

  • Hallvard Nilsen
    Annet (må beskrives)
  • Madeleine Heibo
    Grafisk Design
  • Katrine Naustdal
    Grafisk Design
  • Kristine Lillevik
    Kreativ leder
  • Catharina Eberlin
    Grafisk Design
  • Per Gunnar Lund-Vang
    Webdesign
  • Dag Oliver
    Fotograf