Lyden av Vipps

Sendt inn av
VIpps
Kunde
Vipps
Vipps trengte lyd og tok kontakt med Thomas Kongshavn, produsent/gitarist i Karpe. Mannen bak Emilie Nicholas/ Dagny. Vi måtte se annerledes på oppgaven. Hvordan skal Norges fremtidige mest spilte lyd høres ut? Vi dokumenterte prosessen: https://youtu.be/kZMYRUfDOJE En effektiv «lydlogo» vil være med på å styrke brandet slik at vi blir husket og tenkt på når det dukker opp et behov for tjenestene og produktene våre. Det er en kritisk komponent for å øke bevissthet om at man kan betale med Vipps. Lyden har blitt spilt mer en 50 millioner ganger. Den har blitt brukt i over 100 små og store produktfilmer/reklamefilmer av oss og partnere/banker. Vi har spart mye penger på å ha investert i et lydstykke, som også sikrer konsistent avsender-ID. Vi har fått tilbakemeldinger fra svaksynte om at det hjelper så mye å kunne bli guidet og sikret igjennom et kjøp. . Vi gjorde et kommersielt samarbeid med Operaen. Det er første gangen orkestersjefen har gjort et kommersielt samarbeid. Lydstykket ble komponert ut og 14.februar lanserte vi lyden i appen og inviterte alle ansatte inn til en uforglemmelig begivenhet. Som i senere tid også har levert på intern stolthet, motivasjon og begeistring på egen arbeidsplass. Få gåsehud her: https://youtu.be/zgJd7cqq3Dk

Bidragsytere

  • Thomas Kongshavn
    Produsent
  • KIne
    Head of Marketing