Lytt deg bort

PLR Eobw D Lytt deg bort
Sendt inn av
Atyp AS
Kunde
Storytel
Lydbokaktøren Storytel ønsket å bli tydeligere i det norske markedet, og det var mye de de ville si:<br /><br />– de har et fantastisk utvalg av titler, og da særlig med fokus på norske lydbøker<br />– fremme typiske brukssituasjoner for å inspirere til lytting<br />– de har innhold for hele familien<br />– det er enkelt å komme i gang med tjenesten<br />– nye kunder kan prøve gratis i 14 dager<br /><br />Vi mente denne informasjonen skulle formidles på en måte som respekterte selve produktet – fantastiske lydbøker.<br /><br />Gjennom å skrive utdrag fra liksom-bøker i ulike sjangere, ønsket vi å treffe målgruppen med kommunikasjon som kunne minne om det produktet vi ville ha dem til å kjøpe. <br /><br />Vi ønsket gjenskape tydelige sjangere uten å bli en parodi. Med bare 40 sekunder til rådighet, er det fristende å bli overivrig med sjangertrekkene. Et overtydelig tekstutdrag høres ikke ut som en ekte bok, så det måtte vi unngå. <br /><br />Vi jobbet derfor bevisst med å balansere de språklige virkemidlene som var typiske for de ulike sjangrene. <br /><br />Da vi skrev spottene, hadde vi konkrete skuespillere i tankene. Disse valgte vi blant de som faktisk har lest lydbøker for Storytel.

Bidragsytere

  • Kristoffer Reppen
    AD
  • Sigurd Solberg
    Tekstforfatter
  • Alexander Mostue
    Rådgiver
  • Hågen Pettersen
    Rådgiver
  • Kine Sæthern
    Prosjektleder
  • Eskil Paus
    Regi
  • Magnus Andersen
    Tekniker
  • Elisabeth Andonov
    Produsent
  • Ludvig Johansen
    Markedssjef
  • Terese Larsen
    Content Marketing Manager