Må oppleves

Sendt inn av
TRY
Kunde
Innovasjon Norge
Medieplassering
Aviser og magasiner i Norge
Nordmenn har sett bilder av norske fjorder og fjell tusen ganger før. Hvordan få dem til å se en ekstra gang på bildene? Og forstå at bilder ikke formidler alt? At man faktisk må dra dit? Som en del av en større kampanje laget vi en annonseserie hvor vi fokuserte på alt som ”Ikke var tilstede” i annonsene. I brødteksten fikk leserne til og med muligheten til å ringe opp en person på bildet, slik at man skulle komme litt nærmere selve opplevelsen. Prøv gjerne selv.

Bidragsytere

  • Øystein Halvorsen
    Tekstforfatter
  • Karin Lund
    Art Director
  • Helge Gjertveit
    Konsulent
  • Lise Schelvan
    Prosjektleder
  • Bodil Irene Blaarud
    AD-assistent
  • Marte Lanfjæran
    AD-assistent
  • Ingrid Nernæs
    Ansvarlig hos kunde
  • Peer Eide
    Fotograf
  • Terje Rakke
    Fotograf