Som KF-medlem får du eksponering på Kreativt Forum og i vår byråguide, faglig inspirasjon og sosialt påfyll, i tillegg til praktisk informasjon om juridiske avtaler og bransjestandarder.
I 2020 startet Unibet et samarbeid med Magnus Carlsen. Dette samarbeidet ønsket de å lansere med en kampanje som ville fungere i alle markeder, men som skulle treffe oss nordmenn spesielt.
Denne reklamefilmen var det bærende elementet i lanseringen.
Unibet har tidligere sagt at "Luck is no coincidence". Denne setningen hentet vi frem igjen til denne filmen.
Tanken bak filmen er å vise alt det harde arbeidet som ligger bak de små detaljene som skiller mellom å vinne og tape på øverste nivå.
Og siden sjakk ikke nødvendigvis er kjent som rock 'n' roll, så ville vi sette Magnus i en historie og et univers som man forbinder mer med fysiske atleter enn sjakkspillere.
Gjennom denne historien ville vi gi et innblikk i alt som foregår på innsiden av hodet til verdens beste sjakkspiller.