MatchMaker

Sendt inn av
SMFB
Kunde
RiksTV
Medieplassering
Facebook, nettside, VG.no, YouTube, Norwegian air
Det er som regel rundt viktige TV-anledninger som jul, påske og store mesterskap at flest nordmenn vurderer å bytte TV-abonnement. Da lønner det seg å være frampå med en idé som står ut i et veldig generisk marked. RiksTV tilbyr digital-TV på flere skjermer uten ekstra kostnad, uansett hvor du er i Norge. Under Fotball-EM 2016 ville det befinne seg tusenvis av turister fra Europa over hele landet, og veldig mange av dem ville være fotballinteresserte. Det kan bli langt mellom fotballpubene i vårt langstrakte land og TV-tilgangen er lav for en utlending på campingferie. Kunne vi, ved hjelp av våre egne kunder, gjøre det mulig for turistene å oppleve Norge uten å gå glipp av fotball-EM? Svaret ble ikke vanlig reklame, men en ny tjeneste: MatchMaker, en slags Airbnb for TV’n din.

Bidragsytere

  • Hans martin Rønneseth
    Art Director
  • Torstein Drogseth
    Konsulent
  • Ole-Christian Amundsen
    Ansvarlig hos kunde
  • Sandra Barth Hansen
    Ansvarlig hos kunde
  • Henriette valeur
    Prosjektleder
  • Bernt A. Andersen
    Ansvarlig hos kunde
  • Nils Hausken
    Grafisk Design
  • Man VS Internet
    Produksjonsbyrå
  • Henning Sillerud
    Webdesign
  • Knut Jensen
    Producer
  • White Rabbit
    Produksjonsbyrå
  • Kaja Gilje Sekse
    Annet (må beskrives)
  • Magnus Snickars
    Grafisk Design
  • André Koot
    Art Director
  • Stefan Faldbakken
    Regissør
  • Arnar Haldorsson
    Annet (må beskrives)
  • Morten Borgestad
    Art Director
  • Christoffer Lorang dahl
    Annet (må beskrives)