Mathilde øvelskjører med ...

Sendt inn av
Snakk Kommunikasjon AS
Kunde
Gjensidige
Ungdom som øvelseskjører 2000 km, blir tryggere i trafikken og mindre utsatt for ulykke. Som et ledd i sitt samfunnsansvar, har Gjensidige utviklet appen Øvelseskjøring. Men hvordan kunne de skape kjennskap til appen hos 16-18-åringer og få enda flere brukere? Løsningen vår var en underholdningsserie på TikTok, der vi satte vi en helt vanlig 16-åring (Mathilde) bak rattet for første gang, utstyrt med øvelseskjøringsappen og ulike kjendiser som kjørelærere for hver episode. Gjennom 10 episoder på 3 minutter per episode, introduserte vi et helt nytt serieformat som bevisst bryter med den konvensjonelle måten å bruke plattformen på.

Bidragsytere

  • Stian Barsnes-Simonsen
    Ansvarlig produsent
  • Silje Sirnes Winje
    Ansvarlig produsent og regi
  • Carolin Molina-Rustad
    Prosjektleder
  • Lars Hansen
    Regi
  • Kim Køste
    Foto
  • Ola Moen
    Klipp
  • Aleksander Dokkeberg
    Klipp
  • Nina Esp Bhogal
    Fagsjef Digital Marketing
  • Renate Aspevik
    Fagsjef Marketing