McDonald's Frokostalarm

13360 fe2ff original
Sendt inn av
NORD DDB OSL
Kunde
McDonald's
Medieplassering
App store + mobile bannere og utendørs
I fjor lanserte McDonald's sin frokost på det norske markedet – en egen meny bestående av sandwicher, juice, havregrøt og ferske norske egg. Selv om vi visste at vår frokost var bedre enn mange av de andre morgentilbudene – og vesentlig mer næringsrik enn bollene og pølsene mange putter i seg på vei til jobb eller skole – ville ikke folk der ute automatisk være enige i det. Vi måtte derfor få de til å se og prøve frokosten selv for å tro på det. Men hvordan få skeptiske nordmenn til å legge et besøk til en hamburgerrestaurant klokken syv om morgenen?

Bidragsytere

  • Torstein Raabye Haugen
    Grafisk Design
  • Sondre Hårstad
    Webdesign
  • Cyril Boije
    Byråproducer
  • Emma Karlsson
    Prosjektleder
  • Carina Lladó
    Prosjektleder
  • Lars Hafstad
    Konsulent
  • Pia M Mellbye
    Ansvarlig hos kunde
  • Mari Husby
    Ansvarlig hos kunde
  • Per Øyvind Weum
    Annet (må beskrives)
  • Kenneth Lamond
    Annet (må beskrives)
  • Joachim Haug
    Annet (må beskrives)
  • Torkild Jarnholt
    Annet (må beskrives)
  • Henning A. Sillerud
    Annet (må beskrives)