Meet the neighborhood

Sendt inn av
Silje Slålien Thoen
Kunde
Nordic Choice Hotels
Brief: Gi forbrukere en grunn til å velge og like Nordic Choice Hotels. Posisjonere Choice som en ansvarlig og bærekraftig aktør, som gjør en forskjell. Løsning: De store kjedebutikken tar over bybilde, både nasjonalt og internasjonalt. Dette gjør at vi mister vi de små virksomheten som gjør nærmiljøet unikt. Nordic Choice Hotell er en bærekraftig aktør som som vil gripe tak i problemet og vise viktigheten av å beholde de små nisjebutikkene i nabolaget. På Frogner i Oslo har Choice hotellet, Hotell Gabelshus nå latt nabolaget sette sitt preg på hotellet for å gjenspeile det karakteristiske nærmiljøet. I tillegg vil de være redaktører for en digital reiseguide på Instagram. Helt uten tipsene om de typiske turistfellene. En facebook-miniserie vil også vise nabolagets prosessen bak om kulissene Serien kan man følge i samtid som oppussing skjer og rommet vil være tilgjengelig til booking når serien er ferdig. Dette vil gjøre at turister og kanskje flere nordmenn husker å sette pris på lokalmiljøet.

Bidragsytere

  • Thea-Fredrikke Grivi
    Art Director
  • Silje Slålien Thoen
    Art Director