Mikrokonserten

Sendt inn av
Dinamo
Kunde
KLP
Medieplassering
Kampanjeside, Facebook, bannere,radio
MIKROKONSERTEN KLP var en av sponsorene til TV2-programmet «Hver gang vi møtes». De ønsket å utnytte sponsoratet til å skape oppmerksomhet og positive assosiasjoner til merket. KLPs kunder er i hovedsak norske kommuner, og de ansatte som har sin tjenestepensjon gjennom kommunen og KLP. De har derfor ikke noe mål om å tiltrekke seg nye kunder, da rekruttering foregår på kommunenivå, ikke personnivå. KLP gir sine kunder muligheten til å vinne en eksklusiv mikrokonsert med en av artistene fra «Hver gang vi møtes» - hjemme i sin egen stue. Pensjonssparing generelt handler om å skape trygghet for dagene som kommer, og dette er også KLPs payoff. For å delta i konkurransen måtte man derfor beskrive sine ønsker og drømmer for dagene som kommer.

Bidragsytere

  • Mattis Bentzen
    Art Director
  • Morten Andresen
    Tekstforfatter
  • Erik Loe
    Konsulent
  • Anita Engen Hjelset
    Prosjektleder
  • Anne Flaathen
    Ansvarlig hos kunde
  • Lise Olavesen
    Ansvarlig hos kunde
  • Good Morning
    Webutvikling
  • GO HAPPY Film AS
    Produksjonsbyrå
  • Miriam Pedersen Eeg
    Producer
  • Tonje Østbye
    Byråproducer
  • Lars Åndheim og Sindre Sandemo
    Regissør
  • Verden Sterkeste Mann (radiospotter)
    Produksjonsbyrå