Mitsubishi. youdrive.

10105 82659 original
10108 bb1f0 original
10111 8f017 original
Sendt inn av
MK Norway
Kunde
Mitsubishi
Medieplassering
Print, til alle forhandlere og ny bilkunder
Mitsubishi. youdrive. er kommunikasjonskonseptet MK Norway har utviklet for Mitsubishi Motors Norge. Konseptet er utviklet basert på 4 hovedpilarer: Fremkommelighet, Kvalitet, Miljøbevissthet og value for money. Formålet med boken var å lage en visuell fremstilling av konseptet som skulle brukes både til intern opplæring av ansatte og forhandlere, og leveres ut til kunder sammen med bil ved alle nye bilkjøp. Vi reiste på tur med fotograf Sverre Hjørnevik for å ta øyeblikksbilder som fanget gleden ved å være på tur i vårt langstrakte land. Det er nemlig dette som er kjernen i konseptet; det handler ikke om å komme seg fra A til B - det er selve turen som er målet. Når du setter deg inn i en Mitsubishi skal du forvente kjøreglede og store kjøreopplevelser. Du skal forvente kvalitet,som passer perfekt for utfordrende norske kjøreforhold - i byen, på landet og til fjells. Med moderne teknologi og nye løsninger har Mitsubishi også modeller som tilfredsstiller dagens og fremtidens krav til den miljøbevisste. Det eneste du skal tenke på når du setter deg bak rattet i en Mitsubishi er å nyte turen. Resten har vi allerede tenkt på.

Bidragsytere

  • Einar Rustad Nilssen
    Konsulent
  • Eva Vinje
    Prosjektleder
  • Ole Færøvik
    Art Director
  • Jens Gundersen
    Art Director
  • Anders Holm
    Tekstforfatter
  • Jon Hjørnevik
    Tekstforfatter
  • Sverre Hjørnevik
    Fotograf
  • Armando Zuniga
    Kreativ leder