Som KF-medlem får du eksponering på Kreativt Forum og i vår byråguide, faglig inspirasjon og sosialt påfyll, i tillegg til praktisk informasjon om juridiske avtaler og bransjestandarder.
En av de største utfordringene i kjølvannet av corona, var ensomheten som ble påført oss alle - og særlig barn og unge.
Som Norges største bank har DNB muligheten til å rette søkelyset mot slike, viktige problemer i samfunnet vårt. Og i desember gjorde vi nettopp det – ved å ta bort en bokstav i logoen vår:
Og slik ble DNB til NB.
Vi sa NB på vegne av alle de som synes livet var vanskelig. Og vi viste dem som sleit, at de ikke var alene.
Den viktigste kanalen i kampanjen var sosiale medier - det var her målgruppa først og fremst var.
Og engasjementet eksploderte på en måte DNB aldri har opplevd før:
Banken satte rett og slett ny rekord for kommentarer og delinger:
Vi fikk over 96 000 kommentarer - og kampanjen nådde over 1,9 millioner mennesker på sosiale medier.