New Bigger Better

Sendt inn av
SMFB
Kunde
Domino's
Medieplassering
Youtube, Instagram, Facebook
Nordmenn elsker pizza, men konkurransen er tøff og preget av etablerte aktører. Domino’s kom til Norge for tre år siden, og lanserte høsten 2019 sin hittil største pizza, og ønsket i den forbindelse å ta en skikkelig jafs av pizzamarkedet. Målsettingen var å bli kjent som «The real, great tasting American pizza». Pizzaene var både blitt større, hadde nye ingredienser og smakte bedre enn før. Domino's ønsket en kampanje for å skape oppmerksomhet og drive trafikk til Dominos.no og Domino’s restauranter. Løsningen kom i form av kampanjekonseptet «New, bigger, better». Dette universet lot oss vise konsekvensene av at pizzaen har blitt større og bedre på en uhøytidelig måte.

Bidragsytere

  • Linus Hjellström
    Art Director
  • Pia Ølstad
    Tekstforfatter
  • Vibeke Hauge
    Konsulent
  • Fredrik Melby
    Grafisk Design
  • Veronica Ødegård
    Grafisk Design
  • Hege Osvoll
    Prosjektleder
  • Viktoria Hansson
    Annet (må beskrives)
  • Frank Otterbeck
    Ansvarlig hos kunde
  • Hanna Gaasland
    Ansvarlig hos kunde
  • Even Hafnor
    Regissør
  • Mette Waaberg
    Producer
  • Håvard Byrkjeland
    Fotograf
  • Magnus Evensen
    Klipp
  • Dylan R. Hopkin
    Annet (må beskrives)
  • Petter Fagelund
    Lyd
  • Christian Vårdal
    Annet (må beskrives)
  • Henry Cummins
    Annet (må beskrives)
  • Bruce Masonic
    Annet (må beskrives)
  • Pravda
    Produksjonsbyrå
  • Malene Saxebøl
    Annet (må beskrives)
  • Shortcut Oslo
    Annet (må beskrives)
  • Stella Casting
    Casting