Nøklene til en bedre arbeidsplass

Sendt inn av
TRY
Kunde
Volkswagen Nyttekjøretøy
Medieplassering
Web/ Mobil: (Finn og PBU), Facebook, TV (bla TV2, Discovery, MTG, Fox), Radio (P4 og RadioNorge), Annonse (DN og Finansavisen)
VW Nytte ville snakke om hvorfor de er et minst like økonomisk valg som konkurrentene, om man ser det i et TCO-perspektiv, Total Cost of Ownership. Summen av alle tjenester og produkter du er innom fra du kjøper til du selger bilen. For kundene blir dette komplekst. Mye av det er kjedelig og mye dreier seg om kostnader man helst ikke tenker på når man kjøper ny bil. Strategien var derfor todelt. Vi dramatiserte 3 år med et Volkswagen Nyttekjøretøy på tv, nett og radio og avsluttet med et løfte som også forpliktet internt: "Du skal være like fornøyd når leverer fra deg nøkkelen, som du var den dagen du fikk den" Så inviterte vi håndverkere og sjåfører til å finne "nøklene til en bedre arbeidsplass" på kostnytte.no, med mulighet for å vinne fri leasing i 3 år ved å finne gjemte nøkler blant tørre fakta om VW Nytte. For å vinne måtte du møte opp hos forhandler med de digitale nøklene dine, stille deg foran en utstillingsmodell og forsøke å låse den opp. 6154 nøkler ble testet, én vant og resten ble tatt vare på av de som kan mest om TCO – selgerne hos Volkswagen Nyttekjøretøy.

Bidragsytere

  • Magnus Bergman
    Webutvikling
  • Anders Stalheim Øfsdahl
    Webutvikling
  • Henrik Pettersen
    Klipp
  • Annnette Werner
    Annet (må beskrives)
  • Frode Egeberg
    Annet (må beskrives)
  • Jonas Kopstad Grønnern
    Tekstforfatter
  • Eirik Huse
    Annet (må beskrives)
  • Espen Horn
    Producer
  • Lars-Kristian Harveg
    Art Director
  • Marianne Strandly
    Producer
  • Morten Polmar
    Konsulent
  • APT
    Produksjonsbyrå
  • Cathrine Wennersten
    Prosjektleder
  • Motion Blur
    Produksjonsbyrå
  • Dan Christian Westin
    AD-assistent
  • Kavar Singh
    Regissør
  • OPT
    Annet (må beskrives)
  • Ingvild Øversveen
    Ansvarlig hos kunde
  • Andreas Langeland Bjørseth
    Fotograf
  • Sebastian Rasch
    Webdesign