Som KF-medlem får du eksponering på Kreativt Forum og i vår byråguide, faglig inspirasjon og sosialt påfyll, i tillegg til praktisk informasjon om juridiske avtaler og bransjestandarder.
Nora er syltetøyfabrikanten som stort sett har laget kommunikasjon med tradisjonelle bestemødre i hovedrollene. Det som ikke har kommet like godt frem, er Noras lidenskap for bær som råvare. Det nye syltetøyet Frisk&Nylaget var et resultat av dette; et syltetøy av 70% bær som krevde mer av både produksjon og oppbevaring. Det er mye gøy i nerdete lidenskap. Derfor utviklet vi to karakterer som kunne lansere det nye syltetøyet ved å nerde hemningsløst rundt bær generelt, og det nye syltetøyet spesielt. Vi satte våre bærentusiaster bak rattet i BærBar, og lot kamera gå mens de fikk improvisere frem bærtradisjoner vi ikke visste om fra før, jakte på bærsteder og by på bærmelding for kommende år. Resultatet ble et lite knippe lanseringsfilmer som var en smule annerledes enn det Nora har vært kjent for å gjøre.