Nora Bærbar online filmer

Sendt inn av
LOS&CO
Kunde
NORA
Medieplassering
You Tube
Nora er syltetøyfabrikanten som stort sett har laget kommunikasjon med tradisjonelle bestemødre i hovedrollene. Det som ikke har kommet like godt frem, er Noras lidenskap for bær som råvare. Det nye syltetøyet Frisk&Nylaget var et resultat av dette; et syltetøy av 70% bær som krevde mer av både produksjon og oppbevaring. Det er mye gøy i nerdete lidenskap. Derfor utviklet vi to karakterer som kunne lansere det nye syltetøyet ved å nerde hemningsløst rundt bær generelt, og det nye syltetøyet spesielt. Vi satte våre bærentusiaster bak rattet i BærBar, og lot kamera gå mens de fikk improvisere frem bærtradisjoner vi ikke visste om fra før, jakte på bærsteder og by på bærmelding for kommende år. På Noras YouTube-kanal kunne man bli med på en reise i Børre og Roberts nerdete lidenskap for bær gjennom et knippe filmer i ulike formater, og bli bedre kjent med team BærBar.

Bidragsytere

  • Carina Laurhammer
    Tekstforfatter
  • Jan Cato Tanger
    Art Director
  • Harald Seip
    Konsulent
  • Katrine Øiestad
    Prosjektleder
  • Ole Martin Holtberget
    Ansvarlig hos kunde
  • Sirgrun Marie Hultin von der Fehr
    Ansvarlig hos kunde
  • Gaute Hesthagen
    Regissør
  • Elisabeth Strand
    Grafisk Design
  • Los & Co
    Reklamebyrå
  • Fantefilm
    Produksjonsbyrå
  • Halvor Lid
    Producer