NORGES DYRESTE BIL

Sendt inn av
Good Morning Naug
Kunde
TFF Trafikkforsikringsforeningen
Medieplassering
Clear Channel, JCDecaux, YouTube, VGTV, Storby desktop, Broom.no, VG.no, VG, Dagbladet, VG Helg, Dagbladet Magasinet, Finansavisen Motor, A-Magasinet, Facebook/Instagram og Snapchat.
Uforsikrede kjøretøy er et stort samfunnsproblem i Norge. Eierne av disse kjøretøyene tar store sjanser og risikerer å ende opp med milliongjeld for resten av livet. Vi ønsket å sette fokus på dette problemet ved å bruke et eksempel fra virkeligheten, der en person uten forsikring endte opp med en gjeld på over 11 millioner kroner. Vi lanserte “NORGES DYRESTE BIL” som ble utstilt på Oslo S. Både bilen og historien er basert på en virkelig hendelse. Med dette som utgangspunkt laget vi en kampanje som ble kjørt i disse mediene: Utendørs, print, digitale flater, Sosiale medier og kampanjeside. I tillegg fikk kampanjen stor omtale i pressen, blant annet direktesending på God Morgen Norge. – Uten forsikring er du ute å kjøre.

Bidragsytere

  • Stine Neverdal
    Ansvarlig hos kunde
  • Roger Stenseth
    Ansvarlig hos kunde
  • Ida Lerfald
    Ansvarlig hos kunde
  • Pawel Bilas
    Art Director
  • Thorbjørn Naug
    Art Director
  • Martine Flatlie
    Tekstforfatter
  • Morten Kjærnes
    Konsulent
  • Ida Myhre
    Prosjektleder
  • Ferdi Film
    Produksjonsbyrå
  • Gard Johannessen (Mood)
    Annet (må beskrives)
  • Tomasz Majewski
    Fotograf
  • Krypton
    Produksjonsbyrå