Norges Fineste Pakke

13375 eaa26 original
Sendt inn av
Kitchen/ NewWork
Kunde
Posten Norge
Medieplassering
Internett
Målet var å få Posten til å gå fra å være en leverandør av gods og kolli til å bli en leverandør av følelser. Kampanjen startet på TV, men gikk fort over til en ren nettaktivitet som levde sitt eget liv i sosiale medier. Nominering, stemming, deling, kommentering og ikke minst å se alle de brukergenererte filmene. Fellesnevneren i alt var gleden og følelsene som ble skapt, og folks reaksjoner når de fikk vite hvorfor deres kjære mente de fortjene Norges fineste pakke.

Bidragsytere

  • Haakon Dahl
    Konsulent
  • Stine Conradi Prøitz
    Prosjektleder
  • Caroline Werring
    Byråproducer
  • Bendik Romstad/Rikke Jacobsen
    Tekstforfatter
  • Einar Film
    Produksjonsbyrå
  • Guri Neby
    Producer
  • Morten Tyldum
    Regissør
  • Mach Media
    Produksjonsbyrå
  • Meat Digital
    Produksjonsbyrå
  • Imagine Dragons/On Top Of the World
    Musikk
  • Shortcut Norge
    Produksjonsbyrå
  • Espen Haugen
    Planner
  • Ole Marius Elvestad
    Annet (må beskrives)
  • Bjørn-Erik Efterdal
    Webutvikling
  • Ellen Christine Rogn
    Webutvikling
  • Karina Ullensvang/ Anne Gravingen/ Øysten Vik/ Ole Hallvard Kveseth/ Ole Henrik Stubberud
    Art Director