Norges største matkasse

Sendt inn av
Nord DDB
Kunde
Godtlevert
Godtlevert er Norges største matkasse og gjennom sitt nye kommunikasjonskonsept "Godt" ønsker de å ta eierskap til godt. Men hva er godt? Hva betyr godt? Og har vi det så godt, at vi helt har glemt hva som egentlig er godt? Vår oppgave ble derfor å minne Norge på hva som faktisk er godt gjennom 3 korte radiospotter. For å gi radiospottene til Godtlevert egenart og et lydunivers som de kan ta eierskap til, plasserte vi dramatiseringen nede i Norges største matkasse. Nede i Norges største matkasse treffer lytterne på en mann som er glad i fortelle folk hva som er godt å rope, godt å huske og godt å unngå. Og det å få middager rett hjem? Ja, det er godt levert, fra Godtlevert.

Bidragsytere

  • Eddie D'sa
    Rådgiver
  • Julie Henriette Stenberg
    Prosjektleder
  • André Gidoin
    Kreatør
  • Frank Nystuen
    Kreatør
  • Lovisa Morling
    Kreativ leder/Ansvarlig hos kunde
  • Mette Rennesund
    Head of Product Marketing
  • Eskil Paus
    Regi og sparring
  • Magnus Andersen
    Lyd
  • Elisabeth Andonov
    Prosjektleder
  • Mie Sten
    Prosjektleder