Norwegian bagasjetags

Sendt inn av
Kitchen/ NewWork
Kunde
Norwegian
Medieplassering
Egne flater
Bagasjemerking er en av de mest synlige eksponeringsflatene for et flyselskap mot et reisende publikum. Likevel er det meste som produseres tilnærmet likt. Noe av grunnen ligger mest sannsynlig i at det er veldig mange internasjonale standarer å forholde seg til. Når vi skulle starte jobben med å utforme Norwegians eget sett med bagasjemerker, ønsket vi å lage noe som fremsto som konseptuelt helhetlig og i et uttrykk som gjenspeilet Norwegians personlighet - på tross av de internasjonale føringene.

Bidragsytere

  • Rune Roalsvig
    Konsulent
  • Suzanne Bonnevie Lorck
    Prosjektleder
  • Christian Hygen
    Tekstforfatter
  • Per Erik Jarl
    Art Director
  • Håkon Stensholt
    AD-assistent
  • Lise-Lene Storås
    Ansvarlig hos kunde