Ny profil, Rottefella

Sendt inn av
Creuna AS
Kunde
Rottefella
Medieplassering
diverse media
Medalje
Gullblyanten 2009
Diplom, Grafisk design - profilprogrammer
Rottefella ønsket å forsterke sin internasjonal posisjonen til både egen merkevare og skibindinger generelt. Mange oppfatter bindingen bare som en del av en skipakke, men vi ønsket å synliggjøre at de beste bindingene kan gjøre stor forskjell på skiprestasjonene.. I tillegg ønsket vi å trekke fram at Rottefella er et moderne norsk merke, altså et selskap som har sprunget ut av skisportens krybbe – ”invented in Norway”. I tillegg har vi ønsket å vise selve bindingen og dens oppgave med å transformere kraft til fart, og etablere et eierskap hos Rottefella til selve skiteknikken. Den nye profilen er lansert internt i bransjen og mot samarbeidspartnere, full lansering mot forbrukere skjer i løpet av 2010.

Bidragsytere

  • Creuna
    Reklamebyrå
  • Marc Ligeti
    Grafisk Design
  • Thor Erik Ramleth
    Grafisk Design
  • Ove Forseth
    Prosjektleder
  • Nina O'Gorman
    Konsulent
  • Harald Fougner
    Konsulent
  • Marc Ligeti
    Art Director
  • Lars Bergerud
    Ansvarlig hos kunde
  • Even Wøllo
    Ansvarlig hos kunde
  • Pål Laukli
    Fotograf