Nybil-lukten

Sendt inn av
Mamma og Pappa Reklamebyrå AS
Kunde
Follo Autoco as
Medieplassering
Printannonser i Østlandets blad og Akershus Amstidende
Follo Autoco er Norges tredje største Ford-forhandler og har lange og gode tradisjoner. Mot slutten av året ble deres nye profil presentert. Innsikten har vist oss at folk i Folldistriktet er godt kjent med at Follo Autoco selger Ford. Det som ikke er like kjent, er bredden i deres produkt- og tjenestespekter. I serien "Follo Autoco presenterer litt vrøvl og noen sannheter om dette med bil og sånn" setter vi derfor løpende fokus på utvalgte produkter og tjenester samtidig som vi avslutter brødteksten med å fortelle om den totale bredden selskapet tilbyr. Vi har lagt stor vekt på at Follo Autoco skal finne sin særegne stemme i jungelen av bilforhandlere. I annonsen ”Nybil-lukten” ville vi minne leseren om den gode lukten som er i nye biler, og samtidig fortelle at Follo Autoco har 149 biler stående klare for prøvekjøring.

Bidragsytere

  • Ann Kristin Eggen
    Prosjektleder
  • Kim Morten Mohn
    Annet (må beskrives)
  • Arild Orholm
    Annet (må beskrives)
  • Marte Utti
    Annet (må beskrives)
  • Mamma og Pappa
    Reklamebyrå
  • Rune Johansen
    Konsulent
  • Tom Kr. Foosnæs
    Kreativ leder
  • Per Magelssen
    Ansvarlig hos kunde