Nyt sommeren som før i tida

Sendt inn av
Hei! Reklamebyrå
Kunde
Mills DA
Medieplassering
Bonytt, KK, Se & Hør, Tara, Allers Vi menn, Her og Nå, Henne, VG Helg; Magasinet Dagbladet, Hytteliv, Kamille, Mat fra Norge
Mills Majones har høy kjennskap og preferanse blant nordmenn. Men butikkenes egne majonesmerker selges til halv pris, og truer posisjonen. Mills ønsket å styrke merket ved å vekke folks nostalgiske sommerminner. En tendens i tiden er at mange lengter tilbake til dengang man koste seg med venner og familie uten å bli forstyrret av mobiler og sosiale medier. Vi tok tak i dette temaet, og paret det med en retro illustrasjonsstil inspirert av Norman Rockwell og Kurt Ard.

Bidragsytere

  • Mikael Eriksson
    Illustrasjon
  • Nico Wahl
    Art Director
  • Arne Schau-Knudsen
    Tekstforfatter
  • Per Bremer
    Konsulent
  • Lene C. Iversen
    Prosjektleder
  • Silje Feiring
    Grafisk Design