Nyt sommeren som før i tida

Sendt inn av
Hei! Reklamebyrå
Kunde
Mills
Medieplassering
Dobbeltsider i VG Helg, Dagbladet Magasinet, Se og Hør, KK, Kamille, Bonytt mm.
Mills Majones har høy kjennskap og preferanse blant nordmenn. Men butikkenes egne majonesmerker selges til halv pris, og truer posisjonen. Mills ønsket å styrke merket ved å vekke folks nostalgiske sommerminner. En tendens i tiden er at mange lengter tilbake til dengang man koste seg med venner og familie uten å bli forstyrret av mobiltelefoner og sosiale medier. Vi tok tak i dette temaet, og paret det med en retro illustrasjonsstil inspirert av Norman Rockwell og Kurt Ard.

Bidragsytere

  • Nico Wahl
    Art Director
  • Arne Schau-Knudsen
    Tekstforfatter
  • Per Bremer
    Konsulent
  • Lene Iversen
    Prosjektleder
  • Silje Feiring
    Grafisk Design
  • Mikael Eriksson
    Illustrasjon