Som KF-medlem får du eksponering på Kreativt Forum og i vår byråguide, faglig inspirasjon og sosialt påfyll, i tillegg til praktisk informasjon om juridiske avtaler og bransjestandarder.
Da OBOS skulle sponse tre av Norges største festivaler, ville de gjøre noe annerledes med sponsoratet sitt. Så vi tok hele festivalopplevelsen, med artister, DJ, digg mat og god stemning, pakket det sammen og laget kampanjen "OBOS Hjemmefestival". Folk kunne selv bestemme hvor de ville ha hjemmefestivalen, enten det var på kjøkkenet, i hagen, på loftet eller i dusjen. Alt de trengte å gjøre for å bli med i konkurransen var å sende et bilde av hvor de ønsket å ha hjemmefestivalen.
Kampanjen ble promotert i OBOS og musikkfestivalenes egne sosiale medier, med innhold fra de profilerte artistene som skulle spille på hjemmefestivalene. Innen kort tid fikk vi inn over 600 bidrag fra personer som ønsket å vinne en hjemmefestival. Vinnerne og vennene deres fikk tidenes hjemmefestival-opplevelse med artister som Roc Boyz, Ruben og Ka2, i tillegg til billetter til de 'ekte' festivalene.