ODD Kampanje: God Januar og Godt Februar

Sendt inn av
McCann/Drive/SDG
Kunde
Widerøe Flyveselskap
Medieplassering
P4, Radio Norge og Storbyradioen
ODD er en lavprisbillett Widerøe tilbyr dem som kan fly utenom trafikktoppene - altså til litt odde tider. Det handler altså om at du kan fly rimelig, hvis du er - sånn rent tidsmessig - litt i utakt med flertallet. ODD-billettene for reise i januar og februar ble lagt ut midt i julestria, da all reklame handler om nettopp jul. Ikke ODD-reklamen, som tro mot seg selv selvfølgelig er en smule i utakt - sånn rent tidsmessig – med flertallet. I en lydbilde som flørtet vilt med julens mange musikalske uttrykk sang vi om ODD-billetten og månedene som skulle komme. Det var kanskje litt odd å snakke om januar og februar midt i julestria, men de som kjøpte en av Widerøes mange ODD-billetter akkurat da fikk jo noe å glede seg til over nyttår.

Bidragsytere

  • Annette Briest Kriszat
    Art Director
  • Frank Undheim
    Art Director
  • Morten Berger Karlsen
    Tekstforfatter
  • Thomas Barre
    Konsulent
  • Mirka Härkönen
    Prosjektleder
  • Sagveien Resort
    Produksjonsbyrå
  • Jonas Torgersen
    Regissør
  • Petter Haavik
    Lyd
  • Liv Murphy
    Producer
  • Siw Børli, Gro Kveldro Bruksås
    Ansvarlig hos kunde
  • Tone Humblen
    Art Director
  • Robert Radoli
    Tekstforfatter