ODD Status

Sendt inn av
McCann/Drive/SDG
Kunde
Widerøe
Medieplassering
Facebook
ODD er Widerøes lavprisbillett for deg som kan reise til litt odde tider. Kampanjen skulle si til folk at det lønner seg å være ODD. Løsningen var å gå dit folk går når de skal si noe når de vil at absolutt alle vennene skal høre, nemlig statusfeltet på facebook. Vi kåret og premierte Norges ODDeste facebook-statuser. Men ikke alle er like ODDE, for de som trengte litt hjelp med å ODDE opp statusene sine strakte vi ut en hjelpende hånd: En ODD statusgenerator.Med et enkelt klikk fikk du servert en rykende fersk, og ikke minst ODD status klar til bruk.

Bidragsytere

  • Robert Radoli
    Tekstforfatter
  • Tone Humblen
    Art Director
  • Gine-Line Kalleberg
    Konsulent
  • Thomas Barre
    Konsulent
  • Mirka Härkönen
    Prosjektleder
  • Joakim Chr. Staalstrøm, Plastikk Media
    Annet (må beskrives)
  • Anders Aarsæther, Plastikk Media
    Webutvikling
  • Ida Fiskerud, Plastikk Media
    Prosjektleder
  • Karianne Timraz
    Ansvarlig hos kunde
  • Gro Bruksås
    Ansvarlig hos kunde