OddAdvisor

Sendt inn av
Tada AS
Kunde
Odd Hansen Prosjekt AS
Medieplassering
Helsider i avis, nettbannere nettavis, Facebook, Instagram, Snapchat, Google og nyhetsbrev.
Bakgrunn og målsetting: Boligprosjektet Smedasundet 1 (S1), med totalt 150 leiligheter, ble først lansert i 2017. Markedsføring for boliger må stadig komme med nye trekk for å vekke interesse hos potensielle nye kjøpere. S1 består blant annet av et felles badebasseng utendørs, noe som skiller prosjektet fra alle andre lokale prosjekter og som vi stadig finner nye vinklinger for å trekke frem. Denne gangen opp mot ferie, derav kampanjen Oddadvisor, hvor du er på ferie i ditt eget hjem i S1– til en rimelig pris per natt. Konsept/idé: OddAdvisors digitale kommunikasjon var krydret med gjenkjennelseseffekt fra Tripadvisor, Airbnb og andre velkjente kanaler for booking av reise og ferieopphold. Mottaker ble eksponert for bassenget og andre sider ved boligprosjektet som gir ferieassosiasjoner, med rimelig døgnpris. Å opprette gode CTA var viktige for å opprette videre kontakt med de som viste interesse. Annonser i sosiale og digitale medier gjorde mottaker kjent med hvilke leiligheter i S1 som matchet deres behov. Nettbannere, sosiale medier og nyhetsbrev ble benyttet som kanaler og ledet mottakerne inn til en egen kampanjeside. På kampanjesiden og i interaktive annonser velger du ønsket antall soverom, før du får opplyst pris per natt og når leilighetene som tilfredsstiller dine behov står ferdig.

Bidragsytere

  • Ernst Utvik
    Webutvikling
  • Anne Lillebø Gjerstad
    Grafisk Design
  • Gunhild Andersson
    Konsulent
  • Harald Martel Bersaas
    Tekstforfatter