Olabil

10222 8d455 original
Sendt inn av
Saatchi & Saatchi
Kunde
Toyota
Medieplassering
Print Tara, Foreldre& Barn, Kvinner og Klær, Kamille, dagbladet magasinet mm.
Toyota Eurocare er Toyotas egen veihjelp som alle nybilkunder får med på kjøpet, og som man får forlenget med ett år ved å ta originalservice. Toyota ville fortelle om denne fordelen, uten at det gikk på kompromiss med Toyotas viktigste verdier: Kvaltitet og driftsikkerhet. Primærmålgruppen var mødre og voksne kvinner. Løsningen ble denne printannonsen som først og fremst ble trykket i magasiner for nevnte målgruppe.

Bidragsytere

  • Kristoffer Reppen
    Art Director
  • Ida Fjeldbraaten
    Tekstforfatter
  • Bjørn Melvold
    Art Director
  • Haagen Sæther-Larsen
    Konsulent
  • Magnhild Foldøy
    Prosjektleder
  • Patrik Bergfjord
    Planner
  • Sigve Aspelund
    Fotograf
  • Bjørn Devold Eidsvig
    Ansvarlig hos kunde