Omstillingssvada

Sendt inn av
Kitchen/ NewWork
Kunde
Finansforbundet
Medieplassering
DM
Finansnæringen er en av de bransjene som virkelig føler den økonomiske nedgangen og nedskjæringene på kroppen. På tross av dette, er det få unge som er organisert. Vi lagde en omstillingsgenerator der folk kunne få tømt sin frustrasjon og vist den frem til kolleger og venner, og der Finansforbundet på en naturlig måte sto frem som løsningen. Kampanjen genererte 34 471 memes, klikk og interaksjoner, og antallet nye medlemmer gikk opp med 360 % i kampanjeperioden. Noen hundre av memsene endte til slutt mellom to permer i en DM som Finansforbundet brukte i videre rekruttering. *MERK fysisk arbeid vedlagt.

Bidragsytere

  • Ole Henrik Stubberud
    Art Director
  • Solveig Marie Bjørnstad
    Ansvarlig hos kunde
  • Bendik Romstad
    Tekstforfatter
  • Fridtjof Hødnebø
    Annet (må beskrives)
  • Karoline Nybakk
    Prosjektleder
  • Eirik Waldemar Fjerdingstad
    Grafisk Design
  • Lise Marie Mørkved
    Annet (må beskrives)
  • Hans Moe
    Konsulent
  • Maren Gimnes
    Tekstforfatter