Oslo Filharmonien - Behind the scenes

Sendt inn av
Både Og
Kunde
Oslo Filharmonien
Hva gjør du når alt stenger ned pga Covid-19? Ingen konserter og ingen publikum. En katastrofe for et orkester som spiller mellom 60-70 konserter i året over hele verden. Løsninger ble for Oslo Filharmonien å satse digitalt. Ikke bare med konserter, men også film-innhold for å øke interessen og kunnskapen for klassisk musikk. Gi publikum et unikt og sjeldent innblikk i orkestrets hverdag og bygge merkevaren gjennom personlige historier. Historier publikum kan identifisere seg med og som bidrar til å avmystifisere Filharmonien. 12 filmer ble laget som en kampanje der forskjellige temaer blir belyst alt fra instrumenter til det verste som kan skje. Folkelige og uhøytidlige intervjuer der menneskene bak instrumentet er ærlige og personlige.

Bidragsytere

  • Alexander Balchen
    Produsent
  • Andres Heger-Bratterud
    Regi
  • Liv Beate Skavdhal
    Kommunikasjonssjef
  • Liv-Randi Risstad Holann
    Digital kommunikasjonsrådgiver
  • Lars Petter Hagen
    Plan, produksjon og utvikling Utviklingssjef