Som KF-medlem får du eksponering på Kreativt Forum og i vår byråguide, faglig inspirasjon og sosialt påfyll, i tillegg til praktisk informasjon om juridiske avtaler og bransjestandarder.
St.John er et motemerke startet av Mary Gray i 1962,
en tid der menn stort sett var dominerende i arbeidslivet.
60 år senere sliter vi fortsatt med forskjeller.
Mange eksempler på disse forskjellene er subtile, men det betyr likevel ikke at de er uvesentlige, eller at de er lette å hanskes med.
Med deres nye plattform "Empowering women" vil St.John belyse problemene og bidra til endring.
-En naturlig løsning ble derfor å ta målgruppas utfordringer på alvor, løfte de frem og la de bli en integrert del av formspråket.
Gjennom research og intervjuer samlet vi statistikk, utfordringer og hindringer kvinner møter i dagens samfunn.
Disse tekstene dannet byggeklossene for set-designet og det
visuelle språket i kampanjen.
Talspersonen i kampanjen er Shonda Rhimes, TV-produsent
og forkjemper for kvinners rettigheter.
Vi lot Shonda utforske landskapet av utfordringer, og
dele sine synspunkter. På denne måten blir kampanjen en abstrakt konversasjon mellom Shonda og målgruppa.