Own Your Power

Zvx Nw Y Vk ST JOHN
Sendt inn av
Dinamo AS
Kunde
St. John
St.John er et motemerke startet av Mary Gray i 1962, en tid der menn stort sett var dominerende i arbeidslivet. 60 år senere sliter vi fortsatt med forskjeller. Mange eksempler på disse forskjellene er subtile, men det betyr likevel ikke at de er uvesentlige, eller at de er lette å hanskes med. Med deres nye plattform "Empowering women" vil St.John belyse problemene og bidra til endring. -En naturlig løsning ble derfor å ta målgruppas utfordringer på alvor, løfte de frem og la de bli en integrert del av formspråket. Gjennom research og intervjuer samlet vi statistikk, utfordringer og hindringer kvinner møter i dagens samfunn. Disse tekstene dannet byggeklossene for set-designet og det visuelle språket i kampanjen. Talspersonen i kampanjen er Shonda Rhimes, TV-produsent og forkjemper for kvinners rettigheter. Vi lot Shonda utforske landskapet av utfordringer, og dele sine synspunkter. På denne måten blir kampanjen en abstrakt konversasjon mellom Shonda og målgruppa.

Bidragsytere

  • Sara Flikkeid
    Kreatør
  • Eirik Stensrud
    Kreatør
  • Kristian Kristiansen
    Rådgiver
  • Andy Griffith
    Markedsdirektør
  • Nina Nguyen
    Prosjektleder
  • Kasper Bergquist
    Motion Graphics
  • Convicts
    Produksjon