Own Your Power

Nj DKL Aom ST JOHN
Sendt inn av
Dinamo AS
Kunde
St. John
St.John er et motemerke startet av Mary Gray i 1962, en tid der menn stort sett var dominerende i arbeidslivet. 60 år senere sliter vi fortsatt med forskjeller. Med deres nye plattform "Empowering women" ville St.John belyse problemene og bidra til endring. Talspersonen i kampanjen er Shonda Rhimes, TV-produsent og inkludert i Time's liste over "100 most influential people in the world". Hun har selv erfart hvordan det er å navigere i en mannsdominert bransje. Vi ville dra nytte av Shondas erfaring til å inspirere, dele kunnskap og gi verktøy til hvordan du kan takle utfordringer i ditt eget liv -Selvhjelp i form av en motekampanje. Onlinefilmene tar utgangspunkt i en SoMe post der vi oppfordret kvinner til å be Shonda om råd. 50 utvalgte fikk så personlig respons i form av online video.

Bidragsytere

  • Sara Flikkeid
    Kreatør
  • Eirik Stensrud
    Kreatør
  • Kristian Kristiansen
    Rådgiver
  • Andy Griffith
    Markedsdirektør
  • Nina Nguyen
    Prosjektleder
  • Kasper Bergquist
    Motion Graphics
  • Convicts
    Produksjon