Som KF-medlem får du eksponering på Kreativt Forum og i vår byråguide, faglig inspirasjon og sosialt påfyll, i tillegg til praktisk informasjon om juridiske avtaler og bransjestandarder.
St.John er et motemerke startet av Mary Gray i 1962,
en tid der menn stort sett var dominerende i arbeidslivet.
60 år senere sliter vi fortsatt med forskjeller.
Med deres nye plattform "Empowering women" ville St.John belyse problemene og bidra til endring.
Talspersonen i kampanjen er Shonda Rhimes, TV-produsent
og inkludert i Time's liste over "100 most influential people in the world". Hun har selv erfart hvordan det er å navigere i en mannsdominert bransje.
Vi ville dra nytte av Shondas erfaring til å inspirere, dele kunnskap og gi verktøy til hvordan du kan takle utfordringer i ditt eget liv -Selvhjelp i form av en motekampanje.
Onlinefilmene tar utgangspunkt i en SoMe post der vi oppfordret kvinner til å be Shonda om råd. 50 utvalgte fikk så personlig respons i form av online video.