P4 summer beach party in Cannes

Sendt inn av
TRY
Kunde
P4
Medieplassering
DM, KF
Eventet: P4 har i mange år arrangert fest under reklamefestivalen i Cannes for norsk reklamebransje. Et raust strandslag med mye mat og enda mer drikke, ispedd uforpliktende radioprat med Norges største kommersielle radioaktør. Hyggelig for bransjen og smart av P4. Utfordringen: Til tross for at eventet arrangeres samme lørdag hvert bidige år med godt oppmøte, blir det fort en av veldig mange fester på Croisetten. De færreste melder seg på i forkant og enkelte får ikke engang med seg hvem som arrangerer kalaset. Det var rom for større oppmerksomhet og flere deltagere. Dette gjorde vi: Vi sendte ut en e-DM i forkant. Vi lagde oppblåsbare badeballer og delte ut til alle som ville ha. Strandflagg ble satt opp for økt synlighet. Vi delte ut profilerende t-skjorter. Vi brukte sosiale medier. Vi sendte pressemeldingen til KF, sammen med en lydfil som juryen kan spille av når de har sett pdf/papp.

Bidragsytere

  • Lars-Kristian Harveg
    Art Director
  • Jonas Grønnern
    Tekstforfatter
  • Eivind Moe
    Konsulent
  • Cecilie Thue
    Prosjektleder
  • Kristin Dagestad-Larsen/Nils Sejersted
    Ansvarlig hos kunde
  • Sagveien Resort
    Produksjonsbyrå