På innsiden av det Norske folk

53690 bb9dd original
53693 ae4d0 original
53699 f3ddd original
Sendt inn av
T/A POL
Kunde
Kondomeriet
Medieplassering
Unike boards i hele norge
Kondomeriet er de ledende ekspertene på nytelse og leketøy i Norge. Etter 30 år sitter de på en enorm innsikt om hva vi nordmenn liker når det kommer til soveromsaktiviteter. Denne innsikten ligger i et gigantisk excel-ark der all salgsdata for hele landet er samlet. For å feire 30 år, og for å minne nordmenn på at det finnes noe for alle og enhver hos Kondomeriet, bestemte vi oss for å dele denne innsikten. Vi dykket ned i 30 år med innsikt og salgstall, og fant ut hva som kjennetegner de ulike delene av Norge – helt ned på postnummer. 30 År På Innsiden Av Det Norske Folk er Kondomeriets største utendørskampanje gjennom tidene, der vi hentet fram hva som kjennetegner de ulike delene av landet. Resultatet ble over 40 unike budskap, spredt rundt i Norge. De som bor på Grünerløkka kunne for eksempel oppdage at det er ingen som kjøper flere analplugger enn nettopp dem. I Tromsø fant de ut at de er i salgstoppen av franske truser, mens Asker og Bærum fikk innblikk i den egentlige forskjellen mellom de to nabokommunene. Kampanjen førte til en økning i trafikk til nettbutikken med hele 63% på det meste, og bidro til å øke omsetningen med utrolige 25% i 2019. PS: Det har blitt sendt inn en fysisk bok som viser alle plakatene i sin helhet.

Bidragsytere

  • Thea Emanuelsen
    Art Director
  • Anders Arnoldsen Holm
    Tekstforfatter
  • Pia Lystad
    Grafisk Design
  • Lina Aas-Eng
    Konsulent
  • Elle-Beth Lønnestad
    Prosjektleder
  • Pål Smitt-Amundsen
    Annet (må beskrives)
  • Thomas Eklo Skaara
    Grafisk Design
  • Marthe Sørflaten
    Ansvarlig hos kunde
  • Gard Johannessen
    Annet (må beskrives)