På innsiden av Norge

Sendt inn av
Metro Branding
Kunde
GLAVA AS
Medieplassering
Aftenposten, Norsk VVS, Byggmesteren, Bygg & Handel, Rørfag, Arkitektnytt, Byggmann huskatalog, Systemhus huskatalog, Norbohus, Byggeriet
GLAVA ønsker å tydeliggjøre selskapets kompetanse på norske forhold, tilstedeværelsen over hele landet og at produktene er utviklet og testet nettopp for å tilfredsstille norske krav. Målgruppen er i første rekke håndverkeren (B2B). Løsningen ble å gripe fatt i den gule og velkjente lastebilen, og plassere den i typiske norske omgivelser. Bildet skal skape gjenkjennelse og en dose stolthet – vise at den ”usminkede hverdagen” kan være spennende, vakker og dramatisk. Og naturligvis: At GLAVA er til stede, uansett vær og årstider, by eller bygd. Tittelen viser på sin side til isolasjonsproduktene, som er på innsiden av norske bygg og boliger, men også selskapets spisskompetanse på norske forhold. Malverket har en tydelig avsenderidentitet og er velkjent fra annet materiell som håndverkere mottar fra GLAVA. Annonseserien har som mål å bygge kunnskap: Som håndverker er det ikke likegyldig hva du isolerer med.

Bidragsytere

  • Kjartan Høvik, Metro Branding
    Prosjektleder
  • Trude Nergaard, Metro Branding
    Tekstforfatter
  • Per Stræde, Glava
    Ansvarlig hos kunde
  • Unni Bjørgeengen, Glava
    Ansvarlig hos kunde
  • Øystein Kvam, Glava
    Ansvarlig hos kunde
  • Paal-André Schwital, Metro Branding
    Fotograf
  • Alex Luzio, Metro Branding
    Art Director