Pass på hva du drømmer om

Sendt inn av
Tante Randi reklamebyrå
Kunde
Folkeautomaten
Det har vært en del store vinnere på Folkeautomaten de siste årene, flere av disse har blitt plukket opp av pressen, og reagerer som nordmenn flest rundt å få en sekk med penger i fanget. Her er Raymond: https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/gq0vB/barnehagesjefen-raymond-47-vant-jackpot-paa-72-millioner-kroner Det at livet plutselig kan endre seg, er noe vi alle drømmer om fra tid til annen. Dog er det jo ikke helt ok å plutselig bli Petter Stordalen, så våre drømmer er mer jordnære. Men for en merkevare som henvender seg til mer rurale strøk, er de urbane drømmene fortsatt sett på som jålete. Flytte til landet, liksom. Kjøpe kunst? Vi ville at både Oslofolk og byfolk kunne le litt av... ja, Oslofolk. Og samtidig få dunket inn at på Folkeautomaten kan man bli som Raymond her. Det kan plutselig skje, så pass på hva du drømmer om.

Bidragsytere

  • Glenn Haugen
    Tekstforfatter
  • Zakarias Nadir
    Art Director
  • Tore Woll
    Tekstforfatter / Kreativ leder
  • Tindur Jensson
    Prosjektleder
  • Harald Zwart
    Regissør
  • Nina Lorentzen
    Produsent
  • Michel Sterk
    Kundeansvarlig