Peugeot Live Drive

Sendt inn av
McCann/Drive/SDG
Kunde
Peugeot
Medieplassering
Facebook
Å prøvekjøre en bil krever nøye planlegging og tar opp dyrebar tid i en ellers travel hverdag. For å lansere nye Peugeot 2008 flyttet vi derfor hele prøvekjøringen inn i Facebook-feed’en til folk. En Peugeot 2008 ble et rullende TV-studio, rigget med 5 kameraer, som sendte direkte prøvekjøringer på Facebook Live. Publikum ble invitert til å stille spørsmål og oppleve bilen uten å forlate feed’en. Med på turen var fire kjendiser som fikk testet bilen på vegne av de der hjemme.

Bidragsytere

  • Frank Undheim
    Art Director
  • Per Steinar Nielsen
    Tekstforfatter
  • Kjersti Nesbakk
    Konsulent
  • Simen Hanssen
    Planner
  • Lars Ruud
    Ansvarlig hos kunde
  • Camilla Drake Raanaas
    Prosjektleder
  • Monster
    Produksjonsbyrå
  • Thea Dahl Helgeland
    Annet (må beskrives)
  • Starcom
    Annet (må beskrives)
  • Tone Angsund
    Konsulent
  • May Britt Finseth
    Ansvarlig hos kunde
  • Cato Skogvoll
    Klipp
  • Fredrik Myhre
    Fotograf
  • Magnus Liestøl
    Annet (må beskrives)