Som KF-medlem får du eksponering på Kreativt Forum og i vår byråguide, faglig inspirasjon og sosialt påfyll, i tillegg til praktisk informasjon om juridiske avtaler og bransjestandarder.
Polly ønsker å bli endel av helgekosen, og her er konkurransen stor. Derfor ønsker vi å utnytte oss av Pollys store fordel, nemlig at Polly passer perfekt til øl. I og med at det ikke er lov å reklamere for alkohol i Norge har vi byttet ut øl med kjente ord og utrykk, som primært er forbundet med øl. Dette er ord som f.eks. «en pinne», «en bjelle», «en bjørneunge» og «en halvliter»
Ved å minne publikum på at peanøtter passer perfekt til øl, og endre slagordet til «smaken alle 18+ elsker», skaper vi en direkte kobling mellom øl og peanøtter.
Vi gjennomfører også et stunt der publikum er «nøtt» til å vise legitimasjon ved kjøp av en pose Polly. Nøttene vil nå også selges på tapp i butikken.