Pølseduellen

Sendt inn av
TRY
Kunde
Gilde og Prior
Medieplassering
Facebook mm
Da Gilde og Prior begge skulle lansere årets største pølsenyhet til samme tid, valgte begge parter å snu rivaliseringen til en fordel. Begge gikk ut med hver sin lansering, og gjennom egne kanaler på sosiale medier satte begge merkevarer igang tidenes pølseduell. Ingen skitne triks var for skitne. Ingen medier for store. Med Facebook som hovedkanal kunne alle følge,støtte og krangle med hverandre i krigen som utspilte seg på TV, radio, utendørs, uttallige Facebook poster, laserstunt, påskefjell og ja - i verdensrommet. Ved å aktivt sette de to facebook-kontoene mot hverandre fikk man aktivert, provosert og engasjert to fanbaser i kampen om hva som egentlig var årets største nyhet.

Bidragsytere

  • Anette Bellika Finnanger
    Art Director
  • Thea Bjørndal Iversen
    Tekstforfatter
  • Sara Hødnebø
    Art Director
  • Caroline Ekrem
    Tekstforfatter
  • Caroline Riis
    Tekstforfatter
  • Eivind Moe
    Konsulent
  • Cecilie Thue
    Prosjektleder
  • Gunnar Stensaker
    Produksjonsbyrå
  • Henriette Frølich Holte
    Produksjonsbyrå
  • Ane Sakshaug
    Produksjonsbyrå
  • Ren Reklame
    Produksjonsbyrå
  • Terje Johnsen
    Grafisk Design
  • Jeppe Gjesti
    Grafisk Design
  • Thomas Fuglem
    Grafisk Design
  • Standart
    Produksjonsbyrå
  • Tommy Lybekk
    Klipp
  • TRY
    Reklamebyrå
  • T/A OPT
    Produksjonsbyrå