Som KF-medlem får du eksponering på Kreativt Forum og i vår byråguide, faglig inspirasjon og sosialt påfyll, i tillegg til praktisk informasjon om juridiske avtaler og bransjestandarder.
Da Kværner og Aker Solutions slo seg sammen og dannet ett selskap for å møte de økende kravene til bærekraftige løsninger innen sol, vind og karbonfangst var det behov for en film til å kommunisere det nye budskapet. Uten å miste troverdighet og grønnvaske skulle vi fortelle at Aker mener alvor med sitt grønne skifte uten å feie fortiden under teppet. Ut av det kom slagordet «Power the change». Et slagord som tar vare på historien men også viser at selskapet er klar for handling.
Med nye visjoner skjønte vi straks at menneskene i filmen ikke kunne være gamle helter fra svunnen tid. Den nye generasjonen skal vise vei og det er akkurat det filmen viser. Vi følger et team unge ingeniører som samarbeider digitalt over hele verden. De er sultne på å finne nye, bedre og mer bærekraftige løsninger. Det hele sydd sammen med en up and coming slampoet for å fange det moderne uttrykket.
Det ble en historie om å falle, og reise seg igjen. Om å tørre å tenke stort, selv om du noen ganger føler deg liten. Og om å snu hver stein og være en del av løsningen.