Prior Eggeløp

Sendt inn av
Ole Hallvard Kveseth
Kunde
Prior
Medieplassering
Nei
Medalje
Gullblyanten 2011
Diplom, Elevarbeider – reklame og grafisk design
PRIOR EGGELØP For mange nordmenn er det å handle i matbutikken en stressende og lite hyggelig opplevelse. Prior, Norges største eggleverandør, ønsket derfor å gjøre folk litt gladere i møtet med deres produkter. Priors slagord er “lysere liv”, så vi ønsket derfor å gjøre livet til folk litt lysere. Da man var barn, var det å gå rundt i matbutikken forbundet med spenning, glede og nysgjerrighet. Vi ønsket å bringe tilbake den følelsen, ved å introdusere et spill vi alle spilte i løpet av vår barndom. Idé: Et smart phone spill, som utøves på vei til matbutikken. Reglene er enkle: Du skal bringe et virtuelt egg fra der du scannet QR-koden, og hele veien frem til matbutikken. Hvis du klarer dette, uten å knuse egget, vinner du en pakke med egg fra Prior. Lykke til!

Bidragsytere

  • Ole Hallvard Kveseth
    Art Director
  • Fredrik Omre
    Tekstforfatter