Pris mobil

Sendt inn av
Dinamo AS
Kunde
Telenor
Medieplassering
TV2, TV3, TV Norge
Taktisk prisreklame for Telenor. I en verden der taktisk priskommunikasjon er overdøvende og nedlesset av billig estetikk har man prøvd å gå motsatt vei. Både typografisk og visuelt er det lagt vekt på knytte priskommunikasjonen opp til Telenors kommunikasjonsplattform "bedre flyt i hverdagen". Det er mye som skal sies på kort tid og man forsøker her å si det elegant. Målet har vært å uttvikle et kvalitetsuttrykk som gjør at Telenor skiller seg ut - og å være like tydelig på profil som på slag.

Bidragsytere

  • Hanne Martinsen
    Art Director
  • Anders von Krogh
    Konsulent
  • Henrik Hagelsteen
    Tekstforfatter
  • Henrik Sæther
    Art Director
  • Anne Gro Carlsson
    Prosjektleder
  • Toxic
    Produksjonsbyrå
  • Lis Lonning
    Grafisk Design
  • Knut A. Helgeland, Toxic
    Klipp
  • Knut A. Helgeland, Toxic
    Regissør
  • Geir Skorstad, Toxic
    Producer
  • Kim M. Jensen, Toxic
    Musikk
  • Kim M. Jensen, Toxic
    Lyd
  • Victoria Marie Evensen
    Tekstforfatter
  • Dinamo
    Reklamebyrå